Mold d'aluminium

A nostra sucietà basata in funzioni naziunali o d'oltremare, ricerche è sviluppà noi stessi, è fabricate l'ultime fustelle composite di formatura di sing-pass, anu e seguenti caratteristiche:

Aduttemu l'acciaio in lega domestica o impurtata, assicuratevi chì u muffa pò funziona à alta velocità.

Quadru di muffa in cuncepimentu prufessiunale, cuncepimentu di canali d'aria in particulare, è cun sistema di lubrificazione à l'internu.

Aduttemu alta frequenza o sparghjemu nantu à una lavorazione di alta trasfurmazione di carbone, in modu chì estende a vita di travagliu di u moldu.

Adutemu metudi di trasfurmazioni speciali per fà diverse forme di muffa.

Principiu di a furmazione di muffa

muffa superiore chì si move finu à u taglio di u maschile, è u tagliu di u muffa femminile per taglià u materiale, mantene u muffa superiore.

Trascendendu, u supportu in biancu è u taglio maschile di u maschile producenu una forza di supportu in biancu in l'azzione di u cilindru sottu, è rializeghja u primu livellu in l'azzione di u core di u muffa superiore è sottu u core di u muffa.

U primu livellu chì si stende u muore femminile cuntinueghja à muvimenti, per rializà u sicondu livellu chì si stende cù u sicondu livellu chì si stende u maschile, l'ejector face segnu nantu à i prudutti à u stessu tempu.

A pressione di punch passa u puntu mortu sottu.titolare vuoto è u primu livellu femminile muore per furmà un spaziu rotulu in l'azzione di cilindru sottu, rotulendu i prudutti in tondu è cuntinueghja à cullà, u cilindru sottu eject i prudutti fora, è soffia luntanu da u muffa in l'azzione di soffiatore.

I nostri stampi di foglia d'aluminiu sò principalmente divisi in serie di contenitori di fogli d'aluminiu, serie di contenitori di fogli d'aluminiu senza arrughe è serie di rotuli d'aluminiu.

 

Serie di contenitori di carta d'aluminiu

I scatuli d'aluminiu di u so materiale sò liht qualitativi, proprietà di alta barriera, resistenza à l'ultraviolet, a prova di umidità è anticorrosiva è a longa durata di conservazione è altre caratteristiche conformanu à u cuncettu mudernu di salute ambientale.

 

Série de conteneurs en papier d'aluminium sans rides

A foglia d'aluminiu per via di a so eccezionale resistenza à a temperatura alta è bassa, a plasticità, a pruprietà di a barriera, a stabilità, a riciclabilità è diventa u materiale preferitu di i cuntenituri dispunibuli;Ampiamente utilizatu in pane, congelate, barbecue, almacenamiento, imballaggio è altri scopi.

 

Serie di rotuli d'aluminiu

Per u tappettu di cottura à l'ouest, facilità a padella pulita, à u listessu tempu i biscotti di cottura parziali faciuli.

Pò esse usatu per taglii grossi di carne, cum'è a griglia di tacchino, avvolgendu u tacchinu, rendendu u tacchinu più morbidu è più succoso mentre evitendu a spruzzata di salsa.


Tempu di Postu: 05-Jan-2022